tiistai 30. marraskuuta 2010

7x-5x(x-3)






Matikka on vaan niin ihanaa, huoh. En jaksais ollenkaa laskee mut pakko koska huomenna koe, derivaatasta!Ja tänään oon ollu koko päivän liikkeellä, aamulla enkun koe sit kävin ostaa keskustasta ruokaa ja takas toiseen kokeeseen. Oon ollu reipas ja se tuntuu nyt ku pitäis lukee matikkaa, not good!Huomenna olis vielä töitä ennen koetta, eli tänää pitää valvoo ja lukee. Onneks cafe on mun paraskaveri. Mä en oikeesti oo pitkään aikaan juonu näin paljon kahvia, huolestuttavaa.Kohta mulle tulee ruskeet hampaat ja musta tulee hyber aktiivinen!
Eilen olin töissä ja sen jälkeen kiva ihminen tuli hakemaan mut ja mentiin käymään sen luona! sillä on aivan mah-ta-va kämppä. Se oli niiiin hieno että olisin voinu jäädä sinne. Ja mulla oli pitkästä aikaa tosi hauskaa, pääsin nauramaanki. Mitä oon kaivannu. Kivat ihmiset on niin kivaa seuraa. Nähdäänki varmaan uudestaa lätkä matsissa. Joo mä oon menossa kattomaan lätkää.hah. Kerta se ensimmäinenki. Ehkä musta nyt tulee fani, ja alan käymään lätkämatseissa. Mut pakko sanoo että tää ihminen piristi mun päivää a lot!Odotan jo että nähdään.
Ja tosta edellisestä postauksesta kun mä sanoin että se oli varmaan seura kenen kanssa tuli sinne, että miks en viihtyny tai jotain. Nii ei se tainnu olla se vaan se mitä siellä tapahtu. Tää kenen kanssa menin sinne synttäreille on ihana ihminen ja mulle älyttömän tärkee. Oon kokenu sen kanssa puolet mun elämän tapahtumista ja huh sitä muistojen paljoutta. Nyt on vaan käyny niin että ollaan kasvettu ja tultu vanhemmaks nii jutut ei enää oo samanlaisia. Miss u! Mut muutoksille ei vaan voi mitään. Kumpa voiski. Tuli vaan pahamieli miten ilmasin asian tossa viime postauksessa, eli tosi väärin.
Huomenna töihin aamulla ja sit nörtteilemään, toivottavasti!
 Nyt mä alan harjottelemaan nörtteilyä, ehkä pitää laittaa noi lasit päähän että mä onnistuisin paremmin.hah. mutta nyt derivaatta kutsuu!

xx lola

4 kommenttia: